ponedjeljak, 21. srpnja 2014.

5 Viceva Dana :)




☺    Sretnu se dva pijanca i prvi kaže: 'Oprostite, mogu li proći između vas dvojice?'
'Svakako, ali samo jedan po jedan.'

☺   Mujo i Fata, dečko i cura, idu ulicom držeći se za ruke. Fata mu kaže: 'Hodamo već trideset godina. Mislim da je krajnje vrijeme da počnemo razmišljati o braku.'
'Draga Fato, pa tko će nas htjeti ovakve stare?'

☺   Ulazi Mujo u kafić i dere se:
'Sretna Nova godina!'
'Ma, kakva Nova godina u veljači!'
'Veljača?! Ubit će me žena - još se nikad nisam tako kasno vratio kući!'

☺  'Našao sam 500 eura na ulici.'
'I što si napravio s njima?'
'Odnio sam ih na policiju.'
'I ja bih isto lagao da sam ih odnio na policiju!'

☺  Koji je glavni uzrok razvoda?
Brak!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...