ponedjeljak, 13. rujna 2010.

Putni

http://www.parcbench.com/wp-content/uploads/2010/06/lost_man-150x150.jpg

Izgubio se trgovački putnik u seoskim proplancima.
- Oprostite, možete li mi pomoći? - zamoli za pomoć pastira koji je upravo nailazio.
- Naravno, gospodine, samo recite.
- Možete li mi reći kojim putem se ide za aerodrom?
- Ma kako ne?! Samo odite preko onog brda i za otprilike pet sati ćete stići - odgovori mu seljak pokazujući rukom prema obližnjem brdu.
- A postoji li neka prečica?
- Naravno,samo odite preko onog brda - seljak opet pokaže prema obližnjem brdu.
- Kako to mislite? Ja moram stići na vrijeme na aerodrom,a vi mi pokazujete isto brdo?!
- Gospodine, tamo je moj bik koji će vas natjerati da na vrijeme stignete na aerodrom!

XD

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...