utorak, 14. rujna 2010.

Čiiji je bolji

http://www.fotke.hr/controls/imgSizer2.aspx?img=68030&w=444&h=0

Razgovaraju četiri bakice. Hvali se prva : - Moj sin je svećenik, kada ga ljudi vide obraćaju mu se s "Oče".
Javlja se na to druga bakica . - Moj sin je biskup, kada ga ljudi vide obraćaju mu se s "Vaša Svetosti".
Potom se javlja i treća bakica . - Moj sin je kardinal, kada ga ljudi vide obraćaju mu se s "Vaša Visosti".
Četvrta bakica šuti i šuti. No, ostale tri su znale da i ona ima sina pa su je upitale : - Pa dobro, a što je tvoj sin?
Bakica se nećkala hoće li im reći, no na kraju ipak popusti . - Moj sin je bilder i maneken. Ima 190 cm, te je usput i svjetski poznati striper a kada ga ljudi vide kliču . "O moj Bože!".

XD

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...